דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים הפעלה ליום הולדת ? 

מאת    [ 17/03/2010 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2581 פעמים ]

נגמרו הימים שבהם בימי ההולדת היינו רגילים לראות הרבה ילדודס יושבים ליד שולחן מרוכזים בצלחות עמוסות ממתקים ושרים את שירי יום הולדת. היום הילדים חייבים אקשן מתמיד. אסור שיהיו רגעים משעממים במסיבה שלכם, אחרת הילדים הולכים לאיבוד.

 

לכן הורים רבים משקיעים הרבה מאוד מחשבה ויצירתיות במסיבת יום הולדת, והבאת מפעיל ליום הולדת הוא צעד נבון בכיוון. איש מקצוע המתמחה בימי הולדת הוא כזה שחי את התחום, יש לו את כל הציוד הדרוש, החל בכדורים, בובות, עזרים מיוחדים למשחקי החברה, צבעים, משחקים מיוחדים, בלונים, מוזיקה ועוד אלף ואחד דברים שלהורים אין מושג על קיומם. תחום הפעלות ליום הולדת מתקדם כל הזמן ואין סוף למקוריות, לאביזרים, העזרים והמשחקים השונים. 

כיצד בוחרים מפעיל ליום הולדת?

ראשית, אם הייתם כבר ביום הולדת אצל השכן, השכנה, הדודה מחדרה או ציפי מהעבודה וראיתם שם מפעיל יום הולדת "עם פלפל" ששיגע את הילדים, הוציא להם את המיץ ועשה שמח, אל תהססו, וקחו כרטיס ביקור. אין חכם כבעל ניסיון, ואם האיש או האישה הצליחו להפעיל את הילדים של חדרה הם יצליחו גם איתכם.

אם אתם לא מכירים, כדאי מאוד לשים לב בשיחת הטלפון האם מדובר במקצוען ומהו הרזומה של מפעיל יום ההולדת. הכי טוב זה לשאול על האירוע הקרוב ולבקש ללכת לראות ולקבל התרשמות מעבודתו. כבר משיחת הטלפון ניתן להתרשם מאופיו. מפעיל יומולדת מקצועי יפגין ביטחון ויזמין אתכם לאירוח. חפשו אנשים עם סבלנות. אם לא תהיה להם סבלנות איתכם, בוודאי שלא תהיה להם עם הילדים שלכם.

מפעילי ימי הולדת רבים מציגים רשימת לקוחות מרוצים וכדאי לשאול גם אותם על אירועים שחוו עם המפעיל. חשוב מאוד לסגור עם מפעיל יום ההולדת את התאריך של המסיבה שלכם כחודש מראש כולל שעת הגעה. אל תתביישו לשאול איזה ציוד הוא מביא וזה כולל אביזרים, תחפושות, בלונים, משחקים, מוזיקה והגברה. עובדות אלה חשובות גם כדי לדעת מה להכין בעצמכם וגם כדי לחשב עלויות.

הפעלה ליום הולדת: איפה כדאי?

הרבה מאוד הורים מעדיפים לעשות את ההפעלה בחוץ, במיוחד כשיש מזג אוויר טוב. יש בזה משהו, אבל לא תמיד מדובר בפיתרון האידיאלי. בהרבה מאוד מקרים הגירויים החיצוניים ולו הקלים ביותר, אפילו בעל חיים או ילד של השכנים יסיתו את תשומת הלב של הילדים החוגגים ממפעיל יום ההולדת שייאלץ לעבוד הרבה יותר קשה כדי להשיג את תשומת ליבם. אם מדובר בקוסם, רצוי שההופעה תתקיים בפנים ושהסלון שלכם יוכל להכיל את כל החבר'ה מהגן או מהכיתה.

הפעלה מוצלחת של הילדים ביום ההולדת, תעשה שמח לכולם ולא תיתן לכם להשתעמם אפילו רגע אחד. חוויה זו תיחרט בזיכרונם של כל הילדים ואתם תסחטו מחמאות רבות.

יום הולדת שמח!

 

כל מה שצריך כדי לחגוג יום הולדת שמח באתר אחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב